Sunday, August 29, 2010

satu lagi jam yg dah lama ..timex .aku mmang minat jam yg satil2 bgini.nampak klasik dan simpe.dail warna tembaga ori termasuk hands.memang zaman pop yeh yeh pnya stail ni.kena lagi dgn seluar yengki ,remos sampai hidung ngam btul dgn jam ni.hehe

bhg belakang aku tak bukak case nya pun.tapi enjin manual ori masih dapat berkhidmat dgn setianya dan masa pun tepat.yg lecehnya bila tarik crown,stem pun jadi longgar mungkin ada part yg hilang rasanya.bila tekan balik crown dah tak longgar.apa pun antara jam yg aku suka pakai terutama bila bawak keta mr bean aku tu mungkin sebab dtg dari kampung yg sama kot.hehe

2 comments:

  1. Kenangan betul jam ni bro. Patut bro mau Timex aku tu. Insyaallah hari ni dia akan mengorak langkah ke Sabah. Hehe...

    ReplyDelete
  2. harap bole la geng timex ni bergaya tukag2 baju.hehe

    ReplyDelete