Thursday, August 5, 2010

omega

omega..jenama yg terbukti dgn kualiti dan ketahanannya.semua peminat jam pasti tahu akan kelebihannya.gambar tak berapa cantik pasal pakai hp je..koleksi yg dah lama dalam simpanan aku.jam berkeadaan ori kecuali strap dan crown.tak kisah..yg penting sedap di pandang.
casing gold plated yang tiada cacat celanya.dail putih yg cantik bersih mempersonakan mata yg memandang.tambah2 lagi kalo dok di lengan aku yg cekeding ni.he.diameter 36mm x 41 mm.
ini gambar dari tepi.bentuk melengkung ikut pergelangan tangan.yg tak bestnya crown tak ori.harap2 lepas ni dapat cari crown yg ori.
ni dia bhg belakangnya.tertera logo seamaster dgn megahnya.
bhg ni yg syok tengok.enjin merelit merelap mengalahkan silau gelang nenek aku dulu.enjin cal 752 telah terbukti berkhidmat dgn cemerlang dan tapat masa walaupun dah lama tidak di servis.omega ni keluaran era mana?aku rasa 70an kot..ye ke?mana mana lah.hehe.yg penting kita suka dan cantik di pandang.

4 comments:

  1. Takdak lg Omega... tp nak ada gak satu nanti. Hehe.. Lawa jam ni

    ReplyDelete
  2. hang tau bro jam ni aku dapat dulu harga langsung tak munasabah..150 je..bukanya 1500..hehe.tapi aku respek la enjin dia,dah lebih 10 tahun dgn aku masih steady lg walaupun jrg2 pakai. simpan je buat koleksi pasal harga spesel..hehe

    ReplyDelete
  3. HAH! AKU PUN MAU..... HAHAHA....

    ReplyDelete
  4. murah betul!! Aku pun nak rega RM150 mcm ni..

    ReplyDelete