Tuesday, August 17, 2010

jam askar..sold

hari tu aku jln2 kat butik jam di kk ternampak staff kat situ tgh susun2 jam ni.aku pun singgah tgk.dia ckp jam ni model baru dan baru smpai.banyak jenis la jgk.dlm banyak2 tu satu ni je aku berkenan sebab boleh pakai buat kerja lasak sikit.tak takut rosak.
lagi satu aku suka tgk dia punya micro flash beam tu.ni kalo mlm2 senang suluh lubang kunci ka cari duit syiling jatuh ka.last2 aku beli je pasal harga pun murah.simpan lagi 20 taun mungkin mahal kot nanti.hehe


dail cantik warna cream dlm gelap pun nampak terang mcm seiko diver jgk.dail jugak ada super eld butangnya di sebelah crown.bila ditekan butang tu dail akan menyala warna biru muda.
butang untuk flash beam kat no 45 tu.flash warna merah.dail simple date pun tiada.bezel boleh putar dan water resist 100m.setakat dalam kolam atau dalam perigi gerenti tak masuk air.boleh tahan untuk jam yg tak sampai rm100 pun selepas diskaun.hehe



bhg belakang tertulis water resistant 100m stainless steel back,logo gooberz dan no siri.jam buatan dari mana aku pun tak tau.belum pernah aku nampak sebelum ni.pakai jelah..




8 comments:

  1. Berbaloi jam ni dibeli berdasarkan harga dan fungsi flash yang berguna di waktu malam & tempat gelap..

    ReplyDelete
  2. hrga asal rm199..cong2 tokey tu dpt rm67 ja..pasal org pertama beli jam ni kedai dia..dia kata la..hehe

    ReplyDelete
  3. sesuai sgt bro pakai..nama pun matbond hehehe...jgn cik embun pakai dah...
    murah & sempoi..

    ReplyDelete