Thursday, June 17, 2010

akhirnya...

memandangkan kaulah jam s/hand yang pertama aku dapat,gambar engkaulah yg aku masukkan dulu disini..he

aku dapat jam ni kalo x silap tahun 88 di mana?di pasar hari sungai petani dengan harga rm15 dan jam masih jalan lagi oo.jam sahaja tali tiada.beli tali rm5 je.2,3 tahun lepas tu baru servis pasal pndai mati2.tu yang sayang sangat dgn jam ni.satu malaysia dah dia ikut aku.ops..belum lg satu malaysia,terengganu belum aku pernah sampai lagi...bila la nak smpai sana nak makan kopok leko..
jam-titus deluxe
gold plated ada di tulis kecik2 kat tepi casing tu..nak baca rabun plak
semua masih ori,crown dah haus
cermin ja dah tukar pasal yg lama banyak retak nak tgk no pun susah
jalan steady sampai hari ni
jam tahun 60an kot..agaknyala
jam yang lain?nanti,sabar pelan2 aku kasi masuk.masih baru ni tak boleh gelojoh.tak gitu cik dabu..he

3 comments:

  1. btoi2..dasyat btoi jam ni..dari sg petani ke sabah ba..hehehe..meriah btoi depa dgn geng2 mini..dapat konvoi ramai2 syok..

    ReplyDelete
  2. kena set jam tu ke pukul 10.10 baru cantik bro,jarum jam & minit tak menghalang tulisan2 pada dail jam...biar nampak jelas tulisan TITUS nya...macamana?dah jumpa setting macro pada kamera baru ko tu?ngko punya kamera 10mp,aku 8 mp...tak patut gambar aku lebih clear lagi dr ko...hehehe...

    ReplyDelete
  3. yg sebetulnya aku pinjam ofis pnya kamera ni.kamera canggih,pengguna yg tak canggih.kamera aku asal dkt ja kabur.mau pi kursus fotografi kot.he...apa pun t/kasih atas t/ajar.

    ReplyDelete